Psiholoģe Vita Kirilova

Vitas Apsītes psihologa, 

ģimenes psihoterapijas speciālista

privātprakse

Search form
Meklēt
  • Lv
  • Ru
  • Ienākt ar:
  • anazana
  • facebook
  • Sākums
  • pakalpojumi
  • attīstošas nodarbības bērniem
    • izglītība, sertifikācija
    • pēcdiploma izglītība
    • darba pieredze
    • pakalpojumi
      • sistēmiskā ģimenes psihoterapija
      • smilšu spēles terapijas
        • publikācijas par smilšu spēles terapiju
          • Linda fon Keizerlinka "Smilšu spēles dziedinošais spēks"
          • Katrīna de Dardele "Mežonīgais vīrietis"
          • Tomass Mantels "Apziņas maiņa un sievietes attīstība"
          • Eva Siga "Vīrieša anima"
      • traumu terapija - EMDR metode
      • teraspēle
      • Marte Meo terapija
      • psiholoģiskā diagnostika
      • grupu nodarbības
        • mazu bērnu vecākiem (līdz 1 gadam)
        • pirmsskolas vecuma bērniem
        • vecākiem, kuriem ir bērni līdz 7 gadu vecumam - bērnu emocionālā audzināšana
      • attīstošas nodarbības bērniem
      • Baha ziedu terapija
    • grāmatas
      • dvēselei, tās izaugsmei, stirpināšanai, sasildīšanai
        • Dž.Kenfīlds, M.V.Hensens, Dž.R. Hotorna, M.Šimofa "Kā cāļa zupa sievietes dvēselai"
        • Mārdareta Silfa "Iedvesmas Tavai dvēselei"
        • Šels Silverstains "Dāsnais koks"
        • Juris Rubenis "Viņš un viņa. MĪlestība. Attiecības. Sekss"
      • pašpalīdzības grāmatas
        • Deivids Ričo "Kad pagātne ir tagadne"
        • Matjē Rikārs "Meditācijas māksla"
        • Robins S.Šarma "Mūks, kurš pārdeva savu Ferrari"
        • Ilse Sanda "Mīli sevi!"
      • vecākiem par bērnu audzināšanu
        • Jans Ūve Roge "Vecāki nosaka robežas"
        • Rozvita Špalleka "Palīdzība maziem haotiķiem"
        • Rozvita Špalleka "Māmiņ, vai tu mani mīli?"
        • Izabella Filjoza "Bērns grib mani nokaitināt" Saprast, kas notiek ar bērnu vecumā no 6 līdz 11 gadiem
        • Izabella Filjoza "Bērns mani neklausa" Pretestība, raudāšana dusmu lēkmes - kā vecākiem vieglāk pārdzīvot bērna 1-5 gadu vecuma posmu
      • grāmatas bērniem
        • A.Vāgenhofa, Z.Lēberere "Miedziņš nāk! Kā Martiņa sadraudzējās ar tumsu"
        • A.Žučkova, I.Laizāne, D.Rubiķe "Mans apģērbs"
        • D.Mellings "Kur ņemt vienu apkampienu"
        • D.Rubiķe, E.Žučkova, I.Laizāne "Mana istaba"
        • E.Menendesa-Aponte "Mazulis nāk"
        • I.Laizāne, A.Žučkova, D.Rubiķe "Esmu tīrs"
        • K.Adamsa, R.Dž.Bučs "Prieks būt pašam"
        • K.A.Adamsa "Kā kļūt par labu draugu"
        • Linde fon Keizerlinka "Tavas asaras uz mana vaiga"
        • L.Šneidere, E.Vencele-Birgere "Martiņa dodas uz bērnudārzu"
        • M.Mandija "Mieru, tikai mieru!"
        • T.Moroney "Man patīk skolā"
        • I. Ziemanis "Peļķīte"
    • mūzika
    • dzīvnieku terapija
    • kontakti
    • maksa
    • darba laiks

    Daudzi vecāki uztraucas par to, ka viņu bērni ir ļoti izklaidīgi, nespēj koncentrēties, ir aizmāršīgi u.tml. Viņi uztraucas par to, kā bērni varēs mācīties skolā. Daudzi jaunāko klašu skolēnu vecāki saprot, ka bērns "vēl nav gatavs" skolai - viņš nespēj koncentrēt uzmanību pietiekami ilgu laiku, nespēj uztvert skolotāja sacīto, viņam nav motivācijas mācīties... un galu galā viņš vairs negrib iet uz skolu, jo tas ir pārāk grūti.. Šo situāciju var izmainīt, ja palīdz bērnam attīstīt viņa prasmes. Piedāvāju:

     

    individuālas nodarbības

    pirmsskolas (5-6 gadi) un sākumskolas vecuma (1.-4.klase) bērniem

     uzmanības, uztveres, atmiņas, domāšanas, runas attīstībai

    Vienas nodarbības ilgums ir 1,5 stundas (90 minūtes). Nodarbība ir tieši tik gara, lai tajā varētu paspēt izdarīt pietiekami daudz "noderīgu darbu".

    Nodarbību laikā:

    • bērna prasmju, kognitīvo procesu diagnostika (uzmanības, atmiņas uztveres,domāšanas, runas novērtējums pirmajās nodarbībās);
    • uzmanības noturību, atmiņas, uztveres, runas, loģiskās domāšanas attīstoši uzdevumi, vingrinājumi, spēles;
    • spēļu terapijas un smilšu terapijas elementi emociju atreaģēšanai;
    • mākslas terapijas elementi radošuma attīstīšanai, pašvērtējuma regulēšanai.

    Nodarbības notiek vienu reizi nedēļā, viens nodarbību cikls: 12 nodarbības (apmēram 2 mēnešu garumā).

    Vecākiem labprāt sagatavoju ieteikumus, kā patstāvīgi mājās attīstīt katra bērna prasmes - uzmanību, atmiņu, uztveri, runu un loģisko domāšanu, celt viņa pašvērtējumu un attīstīt viņa personību kopumā

    Šajās nodarbībās bērnam jaunā vidē un jaunā sociālā situācijā (viņš kopā ar kādu diezgan patīkamu tanti-psiholoģi Vitu, tas ir - mani:)) ir iespēja parādīt sevi no vislabākās puses; viņam attīstībai psiholoģiski labvēlīgā gaisotnē izdodas atrisināt uzdevumus un veikt vingrinājumus (jo sākam ar vienkāršākajiem, kas viņam "ir pa spēkam" un beidzam ar sarežģītākajiem), un šī izdošanās ir pamats jaunu prasmju attīstībai. Turklāt, pusotra stunda nedalītas, kvalitatīvas, atbalstošas uzmanības tikai viņam vienam - bērni to spēj novērtēt. Man ļoti patīk, ka šīs nodarbības kļūst ne tikai bērnam attīstošas, bet arī terapeitiskas, un es ar prieku vēroju, kā bērni atveras un notic saviem spēkiem. Tā ir ne tikai izaugsme prasmju ziņā, bet arī "iekšējā Es" izaugsme.

    Mums kopā izdosies!

    V.A.

    © Autortiesības Vita Apsīte, 2010-2023

    Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana

    V.A.

    © Autortiesības Vita Apsīte, 2010-2023

    Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana

    V.A.

    © Autortiesības Vita Apsīte, 2010-2023

    Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana